01.04.2021 | Na het recente debacle van een Belgisch pretpark dat een zone wou creëren rond enkele influencers knoopte de Belgische Federatie der Pretparken, Ijsventers en Popcornproducenten meteen gesprekken aan met Concertnews.be. Doel was om samen tot een oplossing te komen hoe sommige molens dan wel aangekleed zouden kunnen worden. Vermits al snel bleek dat ondertussen zowat alle ideeën (kabouters, cowboys, Egyptenaren, indianen, bearded collies, dino’s, een EDM-festival ... ) op waren, kwam de federatie plots op de proppen om deze te rebranden naar Concertnews.be.
"Toen ik het idee voor het eerst hoorde, stond ik daar nogal weigerachtig tegenover." zegt Bert Hertogs, hoofdredacteur van Concertnews.be. "Maar na een tijd zag ik een ongelooflijke opportuniteit. Concertnews.be is immers al bijna 13 jaar onafgebroken een succesvolle online attractie op zich. The next level is dan ook gewoon om dat naar het echte leven te brengen. En als er al één onafhankelijke cultuursite invloed heeft in ons land, dan zullen wij het wel zijn. Samen met de federatie zijn we vandaag tot het akkoord gekomen dat alle attracties van het type zweefmolen (zie foto’s) in ons land tegen deze zomer in een Concertnews.be-jasje gestoken zullen worden."
In een interactieve map ontdek je waar de Concertnews.be molens komen.
|